braaa helg!

yes, det har varit en bra helg. igår blev det kalas för min kusinkusin och sedan var det feeeeeest! var hos Lenny redan vid fem och korkade upp och grillade oså! lite folk man inte träffat och lite folk sen innan ;) & det vinet jag köpte till igår lär bli tradition, helvete vad gott det var!
efter lite mycket om och men från Mias sida så drog vi hem runt ett! DENNA VECKAN ÄR ÖVER NU BRUUUUDEN, nästa vecka lever vi!

Josse kom till pappa idag med, så har tittat på en engelsk patient eller vad den hette med henne. & som vanligt snackat om allt man missar när man bor 20 mil ifrån varandra :( ja, ni som känner mig vet hur duktig jag är på att vara tyst när jag 'tittar' på film.. yeye, tur att man får träffa henne ibland iallfall!

& nu borde jag pluggat till internationell redovisningen imon som jag inte ens har klar, eller till sluttentan i körkortsteorin på tisdag, mia som får bli min räddare i nöden där eftersom att min bok inte är där den ska.. eller kanske bör jag plugga till naturkunskapsredovisningen som jag inte ens har koll på vad det handlar om? eller så det nationella i svenskan tills på onsdag! helvete, dessa dagar kommer bli förjävliga. men på torsdag drar jag på spaaaaa!


Kommentarer
Postat av: ;)

söt emilia :D

2009-04-19 @ 16:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0