do you mind me asking for a part?

blir inget spinn idag, känner mig inte riktigt pigg för det.. men ska nog få in mina träningspass denna veckan ändå hoppas jag! blir nog något träningspass imon eller på fredag :) sen får jag väl ta helgen med.. trots att det är sååå surt att träna på helgerna! haha.
hade nationella idag, gick nog ganska bra ändå! trodde det skulle gå skit eftersom att jag bara läst igenom det en gång.. tänkte väl plugga lite i skolan men mår man inte helt så sover man istället ;) är en 7 lektioners dag idag! men som vanligt denna veckan var en lektion inställd, naturkunskapen var det idag!

Så nu har jag gått sista dagen i skolan denna veckan! (k) Får tacka Jocke för att han körde hem mig och mia. Så vi umgicks lite här innan hennes buss gick ännu längre upp ;)
imon blir det kristianstad, ska bli så skönt att gå lite på stan, få massage, äta resturang mat, träna, frukostbufe och bara ta det lugnt och göra precis vad man känner för!
& kommer hem på fredag, perfekt till allt helgen har att bjuda på! så, vad händer? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0