hemma från stöten!

nu är jag hemma igen! har varit en bra vecka. har mestadels åkt skidor, men eftersom att jag inte tycker det är så kul så blev det mest att jag åkte med upp i liften, solade medan dom andra åkte ner och åkte med dom ner gången efter ;) haha. för det har faktiskt varit sol ganska många dagar. till och med så att jag suttit i linne ;) åkte snowboard också, yey. fick faktiskt in baklängessvängen nu med, men balansen höll inte riktigt så jag låg en del i backarna! :) men det gjorde dom andra också som åkte snowboard, förutom olof då! haha. Blev också att jag satt i bastun lite för länge eftersom att det fanns tv i den, och jag inte ville gå ut mitt i greys ;) haha.. det gjorde att jag fick kramp morgonen efter! hahaa. blev afterski några dagar i slutet också, jag blir så grymt glad av folk som bara hoppar och dansar och framförallt skriker med i musiken! :D igår tittade vi också på simhoppet! HAHA. hur man nu kan vilja hoppa med skidor eller snowboard och hoppa på ett gupp och veta att man ska landa i vatten? men det var grymt fint väder så vi placerade oss i backen med solglasögon, filtar och öl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0