if today was your last day!

en lång dag i skolan, väldigt drygt att ha sånthär schema när det är så mysigt väder. hade hellre varit ute med hunden, gått på stan, fikat, eller gjort vad som utan att sitta i skolan.. skönt med inställd naturkunskap iallafall. Så när vi hade slutat gick jag och dessan hem till henne en stund för att sedan spinna. var grymt hårt idag, & jag kan tänka mig att min kropp fortfarande ger mig energin från all skit jag åt förra veckan :D

imon blir det nationellt i svenska B, 300 minuter. yey, verkigen inte. på vår lediga dag :( men det måste göras & det ska fixas. efter det är det snack om att ta en fika med lisa, hade jag tyckt om! ;) sen ska jag väl ge mig på ett träningspass om jag orkar, så jag har träningen klar denna veckan och bara kan ta det lugnt i helgen! ;)

hoppas att carro är sjuk på fredag med, för isåfall slutar jag vid tolv och det hade suttit perfekt ;) ska väl fortsätta att käka upp påskägget då! hahahaha
på lördag blir det nog upp till pappa på dagen för att fixa gamla mopeden, gör ändå ingen nytta där den står. och på kvällen finns det olika alternativ. Jocke och jag har snackat om Joddla med siv, men tveksamt. annars blir det partey med mia på ett eller annat håll. hoppas bara att vi väljer rätt fest denna gången ;)


detta med balans går nog i släkten, PAPPA! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0