nu drar jag! :)

har spenderat dessa två dagar på bästa sätt! :) har spelat squash och haft olika avslappningslektioner och spunnit ;) umgåtts med nära och kära! har också gått på stan och solat lite!
imon blir det motionssimning innan jag far med buss och tåg till götet! ska umgås till tusen och ta vara på stunden med dom! ska gå på stan också, och antar att det blir lite lantis ockdå ;);)
är där tills på söndag morgon när vi åker vidare till snöigare väder, säääälen! brukar inte tycka om det, men denna gången uppskattas det! har handlat lite saker jag behöver nu tills dess. ;)
efter att jag tränat idag gick mami och jag ner och handlade saker till min långa tågresa imon. blev massa gott, så den resan ska jag nog klara utan några som helst problem!
men nu ska jag packa, för att förhoppningsvis hinna se greys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0