sjuk resa!

är i göteborg nu :):) och resan hit var den sjukaste på länge. HAHA!
skulle hjälpa två killar till göteborg för att dom inte visste vart dom skulle, det visade sig att en av dom var från Afrika (vilket förklarar hans beteende) och en var från USA eller Amerika.. kommer aldrig ihåg skillnaden! dom började snacka om allt och sådär, skit bra träning för min engelska tänkte jag.. dom frågade varför jag inte var gift (??) osv. Om jag hade hälsat på dom i Norge om dom ville det, och sa att om något år så ska Prince (han kallades det) ta med mig till USA så jag får träffa hans föräldrar oså. Sen satte jag mig på tåget på en plats där dom inte skulle hitta mig tänket jag, men dom jävlarna letade upp mig! frågade hur han skulle vara säker på att vi träffas igen oså.
jag blev as rädd! men jonathan och niclas hämtade mig :)
men nu är jag äntligen här och ska spendera tid med dom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0