spa & stan.

nu är jag hemma igen:D har haft det super bra. helt lyckade dagar med mamsen!
igår blev det att gå på stan från typ tolv till halv sex, och stressade som as för att hinna till massagen vid sex! men gud vad skönt det var. Vid 8 så blev det restutang. vi tänkte ta förrätt, huvudrätt och efterrätt om vi orkade.. men när vi ätit halva huvudrättten orkade varken mamma eller jag mer.. HAHA ! sen blev det att jag la mig i jacuzzin lite senare och drack min fruktdrink ;);) mums!
idag gick vi också på stan efter en feeet frukost ;D vilket bidrog till att jag fick med mig hem, en kofta, en tjocktröja, två linnen, ett armband, en piercing, två tröjor, och två tshirts. precis vad jag behövde! :)

nu är det iallafall fredag och jag drar upp till pappa ikväll. händer det något kul så hör av er ;) mia kommer iallafall och vi ska väl ha en snackkväll ;D om inget annat kommer ivägen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0