I just dont care!

blev sovmorgon idag ;) skönt! dock bara till halv tio, sen väckte Jonathan mig. men det duger gott och väl till en morgonmänniska som mig! Så tog det lugnt ett tag och åkte sedan till stan. köpte mig ett par solglasögon eftersom att mina är i ronneby, och jag inte tycker det är värt att hämta dom! behöver ju något för ögonen när jag ska åka skidor ;) så dessa är jag skit nöjd med! blir skit bra! härom dagen köpte jag en mössa också eftersom att jag inte hittar dom andra :( blev en rosa adidas mössa! jag kommer vara skitsnygg, HAHA.
Köpte en bok i förgår med som jag tänkte läsa om jag fick tid över, som tiden jag spenderar vid datorn egentligen ;) haha. '14 år till salu' heter den. Läst lite och jag tror den kan vara skit bra!

mamma är verkligen superbra! det är mycket vi tänker precis likadant om. Och det finns ingen som är så stark som mamma, jag tror hon hade klarat att leva ensam på jorden med alla världens problem. Nu önskar jag inte att hon får göra det, men jag är säker på att hon hade klarat av det. hon vet precis vilka man kan lita på och inte, och i vilka spel man ska spela med. Jag ska bli som hon!

nej men snart ska vi fira farfar som fyller år nästa vecka, när vi är iväg! GRATTIS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0