söndagkväll! ;)

efter tio timmar hem i bilen igår så kom mia hem till mig en stund :) vi hade som vanligt hur mycket som helst att prata om och jag tror fortfarande inte vi pratat om allt vi ville, eftersom att vi inte träffats på en och en halv vecka! :b iallafall så tänkte vi dra till jocke och sara eftersom att dom ringt mig tidigare på kvällen, men blev inte så eftersom att mia skulle hem ganska tidigt. hoppas på att dra till jocke och sara en annan dag i veckan, dom har ju lov nu :) men istället drog vi till mr starberg och tittade på film och så :) supertrevligt. han körde hem mig runt halv tre, och då räknade vi ut att jag hade varit vaken i över 20 timmar! så jag trodde jag skulle sova jätte länge idag, men nej, inte alls. var väl uppe runt halv tio och åt frukost ute! :) lite disisgt eller vad det heter :b men varmt och skönt ändå!
funderar på om jag ska upp till pappa en stund och fixa lite med mopeden som jag hoppas sälja. behöver ju inte den till något ändå. och onödigt att den bara står :b
senare blir det träning, spinn och kanske pumpexpress. Blir nog en myskväll ikväll. ;) och sen skola imon. suck! :(

fått mail om att bikinin jag beställde är helt slut i lager.. så den får jag vara utan! och dom kommer ju typ aldrig in igen.. får väl vänta tills nästa vecka när mamma och jag drar på spa i kristianstad och se om jag hittar någon där;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0