onödig skoldag..

grymt onödig dag i skolan!! kom in vid nio för att ha spanska, men alla lektioner innan lunch var helt inställda. Så det blev en runda på stan istället med Mia, Dessan, Elli och Josse! har hittat en grymt snygg piercing som jag hade velat ha i sommar, men nej. Finns inte i 8mm. Men såg inte ut som 10mm heller, så fårse om jag köper den ändå!

Jocke och sara ringde och sa att de var i karlskrona, så jag gav mig ut på stan till dom och umgicks en stund :) så jävla goa. är glad att jag kan fortsätta umgås med dom :)
sedan for vi på olika håll och jag tog bussen med mia hem, så fick mig en kort promenad från rödeby ;) HAHA
bikinin som jag inte kunde beställa hade kommir in igen (var nog någon som skickat tillbaka eftersom att dom försvinner lika fort igen), men jag kan inte beställa den eftersom att jag är under 18, suuuuck! så väntade tills mamma kom hem, och hennes humör var verkligen inte som mitt varit idag, hon var grinig och trött antar jag. Så jag gav mig ut på en powerwalk runda runt östran :)

borde verkligen plugga. men jag har verkligen ingen lust! inte över huvudtaget. fårse vad det blir av betygen denna terminen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0