du vet att verkligheten är inte alltid så verklig.

har varit inne i götebor sen tidig morgon idag. Fick med mig en mysdress hem:) typ vinröd. fanns bara i strl 38/40, men vadfan, mys ska vara stort. och världens mysigaste sockar, i bebisrosa! hur söta som helst, och ser supermysiga ut, så dom tänkte jag använda mig av på vägen upp imon ;) fick även med mig en sjal och en bok och lite sådant!
imon tror jag att jag åker med Johan och Anna-carin, så det kan nog bli en fartfylld resa! HAHA. ni som har träffat dom vet, ni andra får fantisera! kan väl förklara kort, den häftigaste fastern som finns med en lika galen man! :b
annars blir det med Marie, Johnny, therese, jonathan och Tomas. Lika härligt gäng det! :D
igårkväll var alla här för att fira farfar. blev tårta och sådant ;)och att titta på så ska det låta, kan anses som tråkigt. jag vet, men jag älskar det! det går nog i släkten ;)

deklarationen har kommit också, känns som att alla får pengar tillbaka. och för mig blev det inte annorlunda, 1000 spänn tillbaks. :) inte överdrivet mycket, men lite extra är verkligen inte fel :)

antar att detta är mitt sista blogginlägg på typ en vecka. tycker inte det känns så viktigt så att jag kommer sitta och blogga där uppe, nejnej. finns på telefonen istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0