soft..

måste säga att skolan har börjat bli väldigt slapp! hur skönt som helst.. har varit hur mycket inställda lektioner som helst nu.
Kan väl tänka mig att det bidrar till att kurserna avslutas senare istället. men hoppas inte det. Idag var iallafall internationellen inställd, så det blev sovmorgon ;) hade ingen naturkunskap heller.. soooft! sovmorgonen hade jag säkert behövt om jag inte var så blåst att jag tittade helt fel på klockan. Så var uppe en stund innan jag skulle.. imon är det ingen svenska och engelska, så jag slutar nog vid lunch, för inte tänker jag sitta och vänta på internationellen som ska vara vid typ halv tre?! noooo way.


ganska skönt ändå! ;) Så mia och jag drog till waynes och drack kaffe och ice tea. gick lite på stan med och jag kom självklart hem med underkläder, men det är niiiice! :)
blev powerpuls, precis vad jag behövde känner jag nu efter åt ;), och direkt när jag kom hem så tryckte jag i mig ett knäckebröd med avocado på, och en macka med kycklingvurry röran jag slängde ihop igår, ASNICE! så nu är jag trött, tränad och mätt ;)

& om någon vet vart man kan hitta en mörkblå bh med lite nyans av grönt i typ, så säg till ;);)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0