YEEEEES! :D

NU ÄR BIKININ PÅVÄG IGEN. :D yey. fast i lila-vit. kan nog bli bra. hoppas verkligen att den kommer nu..

har varit en ganska skön dag trots att den var från halv 9-4.. Började med matte, och på den åt vi frukost ;) och sen hade vi internationellen ute.. slapp samhäll. På mentorstiden blev det glassiären ;D jag tog mig en kall latte istället (y) skulle nog kunna dricka det som vatten? ;) på svenskan blev det typ avslappning, och jag som inte brukar kunna slappna av såååå mycket somnade nästan! så tog jag mig igenom naturkunskapen också ;)
en timme efter det så blev det spinn! så nu har jag nog gjort mig av med grinigheten som kröp tätt intill mig igårkväll! ;) alla behöver sina dagar!

nu börjar det lukta grillat ;) så man kanske ska ta sig ut och se hur det går för mamsen? :)

du är ingen man får, du är någon man ska förtjäna! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0