are you proud?

och yes, jag som skrev igår att skolan började bli slapp! dra mig baklänges. sure, hade spanska och nationellt i engelska. så slutade elva! det var ganska soft och skönt, men liksom.. har yra kapitel i naturkunskap och samhäll till imon.. EN HEL TERMINS ARBETE I LEDARSKAP tills på torsdag, ni kan ju tänka er hur bra jag har planerat det :( och internationell en del uppgifter.. men yeye! jag ska soffa fram som vanligt. för nu har jag pluggat nog för idag.

Blev iallafall lunch på waynes med min coola pappa idag (y) gott.
när bbbbb väl blivit normalt så börjar ffffffffffffff. Jag fattar inte detta. Det måste vara något kladdigt som åker omkring där under tangenterna..

gick till affären innan och köpte typ baguetter, och slänge ihop en kycklig-curry röra, vadå att mamma blev glad när hon kom hem och jag hade gjort maten! :) hon är såååå go. jag valde nog rätt dag också! världens bästa mamma..

förövrigt är jag så jävla blåst. Har läst runt lite på olika bloggar.. hittade många sorliga. Jag förstår inte hur man kan bete sig på vissa sätt mot tjejer. hur fan kan en kille vara så äckligt jävla efterbliven att slå sin tjej? misshandla, tills han ser den han påstår älska ligga ner och skaka och vara så jävla rädd att man inte ens vågar säga emot? jag fattar det inte.. kanske är dom killarna rädda för att bli lämnade.. men vill dom verkligen ha en tjej som egentligen hade velat lämna honom? nja.. det är väl för fan kärleken dom vill åt, inte en tjej som av RÄDSLA stannar?! nej för helvete vad arg jag kan bli över sådant.. dom vågar väl inte kaxa med någon som kan sätta sig över dom, de asen!
Där hjärnan tar slut tar nävarna vid, så jävla sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0