the walk before the run.

blev powerpuls igår, hur skönt som helst. lite ny koreografi, men den gamla var nog lite mer mig ;)
var extra trögt att ta sig upp i morse och jag är tung i huvudet :( har inte tid att vara sjuk nu.. så det blev skolan med naturkunskapsredovisning iallafall.. och imon har jag muntligt natioellt i svenska. suck!
Så det blir en lugn kväll.. fårse om jag är fit för spinnen imon, tror dessvärre inte det!
mia & jag som brukar vara så stora i truten låg istället i soffan och sov idag! tur att vi typ blir sjuka på samma gång, för då är inte någon av oss så skvallersugna!

men oooooh, bikinin jag BESTÄLLDE, är slut på lager? fick jag ett mail om.. att man ens kan beställa då? så nu har jag tittat ofta, och helt plötsligt finns den inne, för att en halvtimme efteråt vara borta! bra service (y)
får väl se om jag hittar någon i kristianstad, annars blir der jävlar till att titta på nelly.com varje minut! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0