fredag&lördag :))

som vanligt så kom jag till skolan igår när lektionerna var inställda :( så himla onödigt & surt. så elli och jag gick och handlade lite. Satt i solen med min kalla latte, hur gott som helst! fast hade suttit ännu bättre med sovmorgon..
Resten av dagen flöt på och sedan drog Mia och jag till rödeby. shit vad mycket det finns att snacka om egentligen, och hon är likadan! UNDERBART! :D

Drog upp till pappa lite senare och gjorde typ allt & inget. & efter ett tag så kom Adam! :) vi tittade på Sunes sommar o lite så! var sååå sugen på att se den eftersom att Josse, Matilda och Olof hade sett den innan vi drog till sälen, så dom rabblade deras repliker hela veckan! ;) haha, så jävla go film.

Ska strax hoppa in i duschen för att sedan fixa mig och dra ner till mamma och packa lite och så. Sedan ska vi på kalas vid 3, för min kusinkusin fyller år :b ska bli trevligt faktiskt, har inte träffat den delen av släkten på ett bra tag! vid 4 drar jag till mia och vi drar strax därefter till Lenny på grillfest! Smultronvin, vänner & fest (K) blir nog en superbra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0