ännu en ny dag ;p

vaknade på lite bättre humör :) eller ja, vaknade av sms vid typ åtta. men somnade om till halv tolv :) fast jag hatar vädret? solen ger en bara ont i huvudet. och allt man gör blir drygt ;p
ska snart dra in och träna med mamma, svänga förbi stan en runda gör vi säkert också. Har försökt få tag på jocke och sara med och hoppas att dom räddar min kväll, en wiikväll hade suttit gott.

förövrigt så är jag inte sugen alls på imorgon. Känner för att inte göra någonting. Men antar att jag får ångest för det under kvällen ;p Om sådär tre dagar åker jag till Gran canaria. Ska bli så grymt underbart, men än är jag inte taggad på det heller!

fan va tomt allt blev utan mia. vi sitter nog typ ihop ändå! :)

Kommentarer
Postat av: mia

bäst

2009-12-31 @ 00:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0