är iväg ;p

har varit lite off här. Inte varit hemma helt enkelt :) Jocke och sara ringde härom kvällen iallafall och ville att jag skulle bege mig till ronneby, vilket jag gjorde. klockan var väl sisådär tio på kvällen eller något och jag blev hungrig. Frasses fick det bli, vi hann precis. Vi drog vidare därifrån till ett ännu en vän och spelade lite poker. Jag hade varit riktigt tydlig med att jag skulle köra hem i hyffsad tid efterom att jag skulle gå på stan dagen efter och träna innan.
Dessa tre krabater smed planer som gjorde det omöjligt för mig att köra hem, och de höll mig vaken till typ halv sju. Då somnade jag ;) men klockan ringde efter en halvtimme och jag körde hem eftersom att pappa skulle ha bilen till jobbet.
Så igår natt fick jag runt två timmar sömn då jag kunde gå och lägga mig en stund efter att jag kört hem. Var väl halvdöd men hade ändå en superdag med sussi på stan. :) Kom dock bara hem med ett par underkläder och några nagellack.

Kom hem på kvällen och fick några samtal, och tog återigen bilen till ronneby och mötte upp bland annat jocke och sara för filmkväll och poker. Jag har verkligen inte tålamod till poker alltså, annars kan det nog vara grymt kul. Jag skulle hyra filmer i ronneby och kör som en jävla galning bland det hala väglagret för att hinna fram till elva, jag har typ två minuter på mig när jag väl är framme, och ser då på dörren att de stängde vid tio, HAHA!

Jag har väl iallafall fått sova några timmar inatt, även om de var på fel timmar av dygnet :) har hunnit träna med och nu är jag hemma en stund innan jag ska in och fira josse som fyller år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0