dagen blev bra :)

drog mig in till gymmet och supertränade på gymmet. kondition, armar och rygg blev det idag. Grymt skönt, och jag tog god tid på mig och var inte hemma förrän vid sex. Fick faktiskt för mig att sätda rummet, så det gjorde jag. Mamma blev nog glad ;) har fått mat i mig också iallafall.
Hade behövt läsa igenom en svenska uppsats och kommentera den, men först ska jag nog lägga mig i ett varmt bad, med tända ljus och en apelsin! hur bra låter inte det?

men oh. Mia berättade att det är studentfest i ronneby den 8 Januari, med temat glitter och glamour. Jag blev sjukt taggad när jag hörde temat, men jag är i grancanaria då kom jag på. Men det ska nog vara värt det :) fler kommer..

Kommentarer
Postat av: miah

vi fixar lite fler studentfester babe! ;D

2009-12-17 @ 19:05:41
URL: http://miiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0