ett långt inlägg idag :)

nu har det blivit lugnt här ett tag. Tror julafton var dagen jag skrev sist :)
Var självklart fest på juldagen. Mia, jag och sanna började hemma hos mig med att korka upp, fixa oss osv. Vidare mog Dessan eftersom att hon och Jessie hade fest. Sjukt kul :) och jag måste säga att jag var sjukt snygg, hah. En djävul var jag. Vidare mot ronneby, min älskade bror körde oss :) Där var det helt okej kul, men mest förvirrat. Kompisar som bråkade med varandra, poliser, brandlarm och sådant ;p hah. Lät inte allt för bra va? Men jag fick iallafall en trevlig kväll med snöböllskrig och fint folk.

Igår vaknade vi hos mia, tröööötta och sega. Tog oss iallafall in till stan och jag fick självklart med mig ett par underkläder hem ;p typiskt mig. På kvällen hade mia och jag tänkt myskväll, men efter något samtal ändrades det snabbt till en pokerkväll i ronneby, jag låg jääävligt bra till, men jag har inget tålamod så gav bort mina marker och körde till frasses och hämtade mat istället :) sjukt halt, men det funkade. Började bli rastlös och planerna var att dra till jh - men fullt. Så vi drog till drop kick, så sa micke att de skulle stänga. Eftersom att alla av olika anledningar inte tänkte dra in till vissa ställen slutade det med att vi drog in till stan. PM och Playbar blev det. Nyktert för min del. Liiiite galet kanske, busig ska man väl vara ibland? Allt ska testas någongång ;) Mia och jag drog väl lite över två och imorse hade jag en klump i magen, helt rätt emilia. Har snackat ut nu iallafall, skönt. En sådär tuuuusen tankar senare är jag iallafall lite mer klar i huvudet och det ska nog lösas.

Måste ändå säga att det känns grymt bra att man kan diskutera med folk nu, och slipper bråka. en av svagheterna jag har, men det går ju åt rätt håll märker jag :)

Det är skönt att ha en vän som man kan berätta allt för. Jag litar alledes för lätt på folk. my bad. Men jag kan inte hålla saker inom mig. Det finns ingenting som bara jag själv vet, och jag är så glad att det finns sådana man kan dela det med. Mia :)


Kommentarer
Postat av: miah

<3 love u

2009-12-27 @ 15:59:16
URL: http://miiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0