gamla bilder :)

har haft en underbar helg hos släkten i göteborg. :) Har tränat, spelat rundpingis (hahaha, min släkt är sjuk), varit på dop, gått på stan och bara umgåtts!
Just nu är jag dock sjukt arg. Det är helt otroligt hur mycket man kan låta en annan människa påverka än. och det tar så äckligt mycket energi.

Upptäckte föresten en sak nyss. haha, jag blev nästan lite skadeglad. Fast nej. En klump i magen fick jag på köpet!

När jag ändå är uppe hos pappa kan jag bjuda på lite bilder..

En av hundarna, Smilla. ;p

Beauty, en av hästarna som nu är sålda..

ett lamm fick bo inomhus då mamman inte tog hand om det, och det var för litet för att klara sig utomhus :)

Vår andra häst, Tim. Som också är såld..

Har jag någongång pratat om skruven, så är det denna sötnosen ;)

Denna datorn är sjutk seg. får ta fler en annan dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0