haha min dag

Haft fullt upp idag!
Började dagen vid 8 i skolan, med mina bakfylla kompisar ;p haha nejmen, utgång för de igår, och jag ångrar en del att jag inte drog med.
Skola till halv elva och sedan snackade jag med elli ett tag! finns ju alltid saker att snacka om på den fronten ;) Drog upp mot stan och hämtade bilnyckeln av pappa, drog iväg på annat håll lite snabbt och sedan käkade pappa, charlotte och jag lunch på Åhlens, jag älskar deras mat! jag hade kunnat bli jätte tjock på den, helt klart.
Drog vidare mot Ronneby där jag klippte mig, vilket jag förövrigt blev grymt nöjd med. Påvägen dit hittade jag en gammal skiva och drog upp volymen, skrek som ett as! och tänkte helt enkelt inte på vad jag gjorde, var nära på att köra mot rött! BRA!
Kom på att jag hade glömt att sätta 'klockan' i ronneby, ni vet den där som inte ger en parkeringsböter? men sket i det, och har helt enkelt migsjälv att skylla nu när jag är 300 spänn fattigare :D pappas komentar blev 'HAHA det där gjorde du snyggt' yeye..
Mötte upp Cim och tog en vända på den stad som finns i ronneby, hihu. Sedan blev det indoor walking vilket vad skönt och jobbigt och trevligt. Blir mer träning där med Cimsan denna veckan. gott :D
Cim drog, och jag hoppade in i duschen. När jag klär på mig så ser jag att Cim har glömt sina mjukisar och tänkte ta med dem till henne. Så när jag kommer till bilen så ringer jag och säger att jag kör förbi med dom, och hon säger 'Men Emilia, jag har mina här. Du har tagit någon annans!' hahahhaa.. Oh, jag ville ju bara väl :( Så de ska jag lämna tillbaka på lördag. yey me!

bra dag helt enkelt, dock lite klumpig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0