hemma och jag är helt död!

nu är jag hemma från lund igen :) Drog dit igår efter en asbra redovisnig. Gick på stan och sådant, men kom inte hem med mer än ett par armband och en julklapp till mormor och morfar! Åt på en sjukt god resturang senare på kvällen, sjukt mätta blev vi. Jag tog nachos chicken med ostsås och guacamåle med en påroncider till, totalt underbart.

Hyrde några filmer och jag somnade väl ganska snabbt kan jag tänka mig då jag vaknade av klockan imorse och hade ALLT på mig fortfarande, det vill säga smink, kläder osvosv. äckligt! men haha, det fick gå.
Vid kvart i sex ringde klockan och vid halv sju satt jag på tåget påväg tillbaka för att jobba i karlskrona vid 10-15. Nu är jag med andra ors i stort sett död :) kan ändå inte bestämma mig om det blir fest eller inte ikväll.. Utgång för brudgänget, och fest i ronneby. Eller ska jag helt enkelt mysa hemma? Kan tänka mig att jag tar bilen någonstans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0