hihu, djupa tankar

igårkväll när jag låg och funderade så kom jag på saker som jag måste förbättra med mig själv :) Mitt i de tankarna kom jag på två nyårslöften som jag ska ha. Jag brukar aldrig ha det, men iår ska jag. Något enklare saker som endå kan bidra till väldigt mycket!

Jag började fundera på året som gått (som ännu inte är slut..) och kom fram till att det har varit ett jobbigt år, underbart, men riktigt jobbigt.

Relationer med vänner har förlorats. Jag tycker aldrig sådant är kul, men ingenting känns alltid likadant. Och nu i efterhand kan jag nästan skratta åt en del av dem, och är nästan mer stolt över att vi inte är vänner längre. Samtidigt fanns det personer jag verkligen kände igen mig själv i och trivdes totalt med som jag har glidit ifrån. Dock utan några synliga reaktioner från andra hållet. Tänk så mycket personer man träffar, men som bara passerar en del av ens liv!

Jag tog mig igenom ett för mig grymt jobbigt avslut med en person som betydde mycket för mig. Efter ännu ett försök insåg även jag att det var helt fel, och som sagt, inget känns för alltid likadant. Men innan jag insåg det hade jag en riktigt tung tid.

Självklart har det också hänt positiva saker, och jag är nöjd med mitt liv som det är just nu. Däremot tänker jag ändå göra det liiite bättre och har därför två perfekta nyårslöften! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var en bra vän..

2009-12-03 @ 17:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0