jag orkar inte slåss

Jag har väldigt mycket att se fram emot nu, att räkna ner till!
Om 8 dagar åker vi äntligen till göteborg. Till min farmor & farfar, fastrar, kusiner och kusinbarn. Jag älskar att vara där uppe. De är totalt underbara! ska även på dop för mitt kusinbarn, hihu. Så grymt söt på bilderna :)

Om sisådär 22 dagar drar jag till grancanaria med en del av Charlottes släkt, och självklart josse och matilda. Ska bli så underbart att träffa dem i en hel vecka. Det händer nästan aldrig annars! sooooola, bada och festa. Det ska bli grymt skönt

I maj drar jag med mamma och johan till mallorca. kvalitetstid med mamma är bäst. Johan och jag lär nog också umgås en del, blir väl partykvällar tillsammans kan jag tänka mig!

Sen kan ni ju tänka er allt detta med studenten och allt det med. ;)

haha, en underbar familj har jag!
men nu ska jag lägga på ett lager smink (uurh, det låter så äckligt), och sen ta bilen och köra upp till mia. Vi drar och käkar! inte så pjåkigt det heller! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0