klumpemilia

vad klumpig jag är! efter min supersköna powerwalk så bäddade jag ner mig i soffan med mammas täcke, sharon (AS god frukt), och ett päron. Tog även som vanligt en flaska vatten. Lägger denna på täcket och ringer min bror. När vi lagt på märker jag att flaskan inte haft kork på, så nu är hela mammas täcke dygnsurt :) hahaha!

Imorgon blir det troligtvis powertraning på luchen, sen ska jag käka med mia. Verkar bli thaimat. Efter det kör sussi och jag på julklappshandling! :) Har nyss beställt pappas julklapp, redan fixat johans och ska nog köpa mammas imorgon! sen kan jag tänka mig att jag unnar mig någon själv imorgon ;)

ska  väl vänta in desperate housewives nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0