mot göteborg

Har haft en skön dag än så länge :)
Sanna kom och hämtade mig i morse, eftersom att även hon fått körkort :) Vi skulle börja åtta med fastnade i köerna, så jag smsade marcus att vi kommer snart, till svar får jag 'Ni behöver inte komma in idag, har ni misast det? :)' haha grattis, där hade vi sovmorgon. Men vi fördrev tiden ändå!
slutade vil halv elva och tog en vända på stan med mia, sanna och dessan. Jag hade nog kunnat köpa allt idag, sådant humör var jag på. men eftersom att jag ska tll götet imorgon så lämnade jag plånboken i bilen :) Blev lunch på åhlens. som vanligt ;) Vet inte vad som hände, men sjukt kul hade vi! 'det kommer folk vi inte vill hälsa på, GÖM DIG!' och mia gömmer sig verkligen med. haha :) trodde jag skulle dö.

Runt halv tre var jag iallafall på gymmet. Tränade kondition, rumpa och mage idag. Hm, tog nog en och en halv timme :) Drog till lite extra på konditionen. Jag är en sådan som vill svettas för att känna att jag har tränat.
Påvägen hem hämtade jag lönen från jobbet, och fick även en blomma :) mihi. Ska inte jobba där mer på ett tag. Hon sa att de antagligen kommer ringa mig igen, men nu är det stängt också, och jag vet inte om jag vill jobba där i sommar! men de är för goa. :)

imorgon åker jag till min älskade släkt, till älskade göteborg. Alla är så glada där :) Jag har självklart köpt med mig lite att ha på vägen upp, så lite smågodis och en twist ligger i väskan! jag lääääängtar. Min släkt är underbar. På lördag ska jag in till citygöteborg och handla. Hihu, man kan ju undra vad jag kommer därifrån med. på söndag blir det dop för mitt kusinbarn! ska bli så mysit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0