mysemilia

Har haft en bra dag än så länge :) Var i skolan några timmar och tog en vända på stan. Har gosat ner mig i soffan och just nu sitter jag och funderar på om jag ska dra in och träna eller lägga mig i ett bad. Träna hade varit grymt skönt, men ett bad hade nog passat bättre.
Medan alla andra är på harrys och festar så blir det lugnt för mig ikväll. Jag älskar att ta det lugnt på fredagar. Ikväll ska jag dock inte sitta hemma och mysa, eller jo, några timmar till. Sedan beger jag mig vill mia för att umgås lite, oc vi ska dra ut och käka. Antar att det blir ronneby då det är 2.5 mil från mia till karlskrona, och 1.5 mil till ronneby :)

nu har jag suttit och ätit skumtomar och tittar på du är vad du äter, känns bra! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0