onsdag, med andra ord ledig

jag vaknade halv tolv, så jag behövde nog helt enkelt sova ut. Det  var sjukt ljust ute så, eftersom att hela marken är täkt av snö. Jag tycker inte riktigt om det, visst kan det vara mysigt, men mitt på dagen när det är superljust blir jag bara på dåligt humör. Nu börjar det bli lite mer mysigt :)
Precis som jag trodde så blev det ett par varv på planen ute på rosenholm, KUL när det är åretrunt-däck på bilen, hiiiihu. nej! jag var livrädd kan jag berätta. Tur att han har kört bil sen han var typ tolv ;)
Myskvällen hos linn var sjukt go. Det var jag, linn, linda, linda, josse, josse, hanna, dessan, mia, ellen, fia, jocke, oscar och gabi tror jag! känns som att klassen börjar bättra sig igen faktiskt. :)

ingenting mer än träning planerat idag. drygt eller skönt? mja, vet inte. Ska nog gå igenom stan lite snabbt innan gymmet. Ska testa lite träningskläder och även kolla in christina aguileras bodylotion. Ska dock försöka hålla i pengarna tills helgen då jag ska shoppa i göteborg. Hur jag ska ha pengar till mellandagsrean vet jag inte, men det är ju julafton innan, så får väl hoppas på en del där! :)

Eftersom att jag tagit sönder ännu en mobil så har jag en samsung nu. Hittade massa gamla bilder på den, ska se om jag kan få över de till datorn och dela med mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0