ready when you are

Powertrainingen var sjukt jobbig och jag är helt slut i hela kroppen :) Thaibuffë med Mia, som också sagt sjukt bra. Resten av dagen blev det stan med sussi, vi skulle köpa julklappar, dock blev det knappt så. Jag hämtade ut pappas iallafall, men sedan gottade jag migsjälv. Fick med mig ett linne, tre ögonskuggor och två ansiktsmasker tror jag.
Ska nog ta och lägga mig i ett bad med tända ljus och lite musik och gotta mig. Kan behöva det :) Jag har lite tankar i huvudet, hihi!
Are you having trouble keeping up?
Seeing this thing through?
I want to know who you're running from,
Me or you?
You're too confused to open up,
Feel the way I do
I want to know who you're thinking of
Cause I really have no clue


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0