skön kväll

hade en grymt skönt kväll igår! jag var helt uberglad typ. Jag brukar inte fjanta omkring men igår var min dag helt enkelt, haha
Drog hem till mia och hämtade upp henne, tog ton till de mest efterblivna låtarna och hamnade på jh :) en kaffe med mycket snack och fjant.
Vidare till kallinge för att träffa Tim en stund som vi sedan tog med oss till ronneby, och drog till johan freij. Inte riktigt vårt folk där kanske, men en full amanda är alltid superkul att träffa. Drog sedan och tog en 'cigg' med alle och linus, eller ja, de som röker! alla förutom jag ;) ahha. Drog till jh en kort sväng och sedan till frasses för min chili cheese tops ;) och jag helt enkelt studsade mig igenom kvällen, vilket bidrog till att mobilen flög i marken ett antal gånger och nu funkar inte mellanslag eller c-knappen. Så nu sitter jag med en samsung, suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0