snöööö :(

imorse när jag vaknade var jag sjukt trött, men lyckades ändå ta mig upp. Hade julbord i skolan idag, hur mysigt som helst. Tittade på en del av bilder, det kunde vara typ ett leende, en hand, en halv kropp, skor eller liknande och skulle skriva vem detta var. Mia och jag kom delad etta tillsammans med Gabi och Dessan :) haha!
Hade sedan matteprov, fick iallafall g. Mer än så kräver jag inte.
Drog ut på stan en stund och fick med mig en tröja, torrshampoo, lypsyl och solpuder hem. En del av det jag behövde iallafall.
Har supergymmat mycket, eller gymmat supermycket, välj själva. Blev kondition hela passet idag, men skönt som tusan!
men nu ska jag nog stoppa i mig lite mat för johan och jag ska ut till rosenholm och fixa lite, kan tänka mig att han lär snurra några varv på planen där ute också :( sedan ska jag in till linn för en myskväll med tjejerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0