trött trött sova sova sova

Har varit en ganska full helg :) tog ju tåget sjukt tidigt från lund i lördags och jobbade sedan. Velade mellan myskväll och fest och det slutade med något helt mitt emellan. Körde in mamma till stan och mötte upp mia och tove :) vi drog vidare och hamnade tillslut i ronneby. Blev en bra kväll ändå! :)
Jag jobbade även igår, och sedan drog jag upp till pappa. Så grymt skönt att åka upp dit ibland, gosa med hundarna, äta gott och somna med tända ljus till sex and the city. UNDERBART!

Kom på idag, när jag tittade ett kontoutdrag, att detta är nog sista månaden jag lever bra. Jag är typ sjukt beroende av att ha koll på min ekonomi (haha, right, det lät övervuxet). Nu i höst har jag ju fyllt 18, tagit körkort, jobbat osv. Vilket betyder pengar!
Julafton betyder nog också pengar dock ;p däremot så blir det inget jobb från januari och några månader framåt då det är stängt.. Det blir inte heller någon födelsedag eller liknande. Nästa är studenten! hur ska jag vänja mig vid detta? Kan tänka mig att jag behöver lära mig det! :)

Ska nog lägga mig och sova någon timme, sedan drar jag nog ner och simmar. Det är skönt att variera ibland, och det ligger närmre än gymmet! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0