underbar morgon

Dagen börjar med att jag ska lägga mig i ett bad, ännu en gång med anisktsmasken jag fick av johan! underbar är han. En sjukt bra från the bodyshop fick jag! ett perfekt sätt att fräscha upp sig inför kvällen :) Om jag känner mig fräsch så är jag så grymt mycket mer bekväm med migsjälv.
om jag orkar ska jag också fixa naglarna. Visst, det är sjukt kul. men inte när man i stort sett inte kan röra något på typ tre timmar.

Kvällen börjar hemma hos mig med sanna, vi ska käka, dricka och göra oss iordning. Sedan ska djävulskläderna på! eller ja, en svans, horn och en 'fluga'. Inte för mycket, och lätt att slita av. Underbart. Några timmar efter det så ska det av igen, då beger sig mia och jag till ronneby. Hinner med allt folk på en kväll, hur underbart är inte det?! :D

Är glad att jag tagit mig så långt som jag faktiskt har :) nehepp. mer ska ni nog inte veta om det! :) PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0