underbara människor!

en ganska bra kväll igår :) Var på ett sjukt gott julbord och toppade det med gott att dricka. Drog senare till Cim med Mia där vi fixade lite innan taxin hämtade oss och körde oss mot alle. Galna killar är väl ganska kul? haha, speedat ska det vara.
Drog ut på natti vilket var helt okej, men inte mer än så. Tur jag hade de bästa vännerna med mig!
Väl hos micke så sitter vi uppe en stund och käkar kycklingrulle och snackar lite. Dem hade tydligen suttit där tills åtta imorse ;)
Stannade hos Cim ett bra tag och var ute och gick en runda, somnade lite, tog en kaffe på drop kick osv. Tycker det känns grymt tryggt och trevligt att jag fortfarande kan umgås med den släkten :) uppskattar det väldigt mycket. Trivs bra där.

Grät en skvätt till 'tidvis' i bilen påväg hem :) det är sjukt vad man kan ha starka minnen till vissa låtar. Men tanken på hur jag mådde när jag spelade den om och om igen är sjuk.

Jag har inte tålamod nog att bli förstådd helt enkelt, som de flesta gånger. Dags att öva upp mitt tålamod kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0