torsdag!

yes, har varit fetisdagen i tisdags ;) semlorna fanns hemma igår med, tänkte ta mig en imon :)
I måndags blev det powerpuls i 70 min, sjukt kul och sjukt skönt :) och i tisdags blev det en kort dag i skolan, super skönt eftersom att det inte händer allt för ofta!
I tisdags drog jag mig in till gymmet för ett spinningpass och lite maskiner! :) har nog aldrig tyckt att spinningen vart skönt förut, men nu är det både svettigt och skönt :D
igår så kom johan.. och drog lika fort igen för att skjutsa runt lite folk! :b sen kom han på kvällen igen och jag somnade i soffan innan klockan ens var tio! HAHA.
lite mys och sedan sov jag gott. nu idag sitter jag hemma, och skiter i skolan idag. sitter hellre med naturkunskapen, för plugga på en helg tänker jag inte göra! måste nog plugga en del på söndag ändå.. USCH!
men inte fan pluggar jag? har suttit en halvtimme eller något, får väl sitta lite mer sen!
funderar på att simma idag om det inte är något speciellt kul pass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0