äckeldag.

är på sjukt dåligt humör just nu, och har varit hela morgonen.. känns också som att jag varit vaken i flera timmar, vaknade innan klockan ringde och har sovit äckligt inatt.
När jag sover dåligt kommer jag alltid ihåg mina drömmar.. som jag alltid gör nu! drömde att vi flyttade tillbaka till huset i Svensgöl, och när jag visade någon runt så fanns det andra rum som jag aldrig upptäckt osv..

Vanligtvis hade jag strålat upp som fan bara för att solen är framme, men inte idag. nej, inte idag.
Har fått tillbaka mitt matteprov, 22/27 och MVG gränsen låg vid 23. Jag ställer inte speciellt höga krav på mig själv och är nöjd med det. Synd bara att det inte är betyg som får mig att må bra..

Kvällens träning är bokad, ett spinnexpress blir det. Tror det är välbehövt och skönt, få ur sig lite känslor :)
men yeye, nu ska jag fortsätta dricka mitt te och hoppas på att magen slutar göra ont..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0