feeest!

var i skolan till lunch igår, sen pallade vi inte mer och drog ut på stan istället! fick med mig en skinnjacka hem ;) sen kom mamma hem med lite extra smink till mig :) sedan blev till att åka hem och sen fixa iordning sig för att dra vidare till Mia och sedan på fest! var väl helt okej, men kan bli bättre ;) hahaha. var ju förfan närme till ronneby än hem. hah!

det blev upp tidigt idag för att dra in till loket, dock ingen träning. kollade på spinn of hope ;) sedan blev det fika på stan, för att sedan följa med pappa till systembolaget och lite sådant!
är ganska trött nu men ska nog klara en kväll till ;) haha! fårse vad det blir av den, vet inte riktigt vad jag är sugen på än. Blir kanske en tjockis kväll med mia? typ godis, film och sådant. eller så blir det väl fest i city, finns ju en del fester där.

imorgon blir det iallafall spinning vid fem. ska bli skönt! känns som att jag tränat mindre än vanligt denna veckan, men så har det inte blivit, och nästa vecka blir extra tufft :):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0