i'll canwalk a 1000 miles to be with you.

min förkylningsblåsa i munnen dödar mig ganska mycket! jag är inte sugen på någonting just nu.. haha, skulle vara té isåfall.
har ett fett arbete i sh B och sv B att göra, men det skiter sig nog eftersom att jag verkligen inte är sugen på att lägga alla mina timmar på att skriva om liberalism och konservatism.
mös väl lite för länge igår kan jag tänka mig eftersom att jag är trött nu och har dom värsta lektionerna kvar, det blir nog bra.
gårkväll var jätte bra iallafall, sprang 10 min på rullbandet, och gick snabbt i tio och sen blev det spinn express! :) skönt.

behöver vila idag iallafall så det blir ingen spinn idag. blir ju inget resultat utan attvila ;) funderar på att ta mig upp tidigt imon och simma, men det beror helt på vad jag känner ikväll och vart jag är ;)

yeye, ikväll får jag HELG! ska bli helt underbart och jag längtar redan efter godis eftersom att jag varit omgiven av godisätande människor hela veckan ;) Blir sexparty 'hos' felicia en stund på lördagkväll,ska bli grymt kul! sen väntar jag mig fest på lördag med, fårse om det finns något vettigt :)

slutar vid fyra och är väl hemma ganska tidigt ändå eftersom att jocke kör mig, YEEEEEE! :)


Kommentarer
Postat av: mia

hahah! Jag är ett godis monster (a)

jaa, vill träffa dig i helgen. skratta & bara allt bra :D

2009-03-11 @ 14:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0