pluggtime!

i  fredags var jag hos johans pappa och åt och träffade hans kusiner oså som kommit ner från skåne :) hur sööööt som helst är Engla, jag har kunnat äta upp henne! åtminstone tagit med henne hem ;) blev så seriös-sugen när man såg henne. Sådär volvo-villa-vovve. Men nej, inte än på ett par år..
i lördags blev det sexparty i sörby, som felicia och hennes syster hade! hur kul och intressant som helst. Hon tjänade nog ganska mycket det kvällen ;) och sakerna kommer den 1 april!!! :D:D
Sedan drog jag hem till johan där smajl och louise var.. umgicks och drack lite, och sedan kom det ännu mer folk! förfestade för fulla muggar och skulle egentligen dragit vidare på lokalfest.. men eftersom att Felicias fot blev skadad kunde hon inte gå dit, och Zanyar och dom ville hellre till natti, så det slutade med att alla drog åt olika håll!

skulle slutat fyra idag och sedan dragit ut till mamma innan träningen.. men nu slutar jag två och har inte en aning om hur jag ska göra! hinner ju dra hem, men attsläpa runt på min jävla bag är förjävligt och att sitta kvar och plugga en stund i skolan hade jag behövt.. men då ska jag jävla ta ut den tiden någon annan dag! :)
fårse hur jag gör..

VECKA 14 TÄNKER JAG VARA LEDIG, eftersom att det är en vecka som inte går på några betyg ändå.. och vecka 15 är det påsklov, då drar jag till stööööten!
fick dock reda på att ronneby inte har lov förens vecka 16?! hallå? vad tänker länet med? men yeye, jag är ledig vecka 14, och 15 men iväg då, och sen går jag i skolan enda veckan när ronneby är lediga? yeye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0