skolfan

gick upp supertidigt idag för att vara duktig och gå på spanskan.. som vanligt var vi bara två där, så blev lektion i en kvart och nu är jag ledig några timmar! känns grymt onödigt att åka in..
får väl lägga den tiden på att läs lite om miljön som HALOFILER lever i, fyfan vad skoltrött jag är.. vill göra färdigt allt på en gång och inte få något mer att göra sen! precis så vill jag.. precis så vill inte skolan!

än sålänge är det bara tisdag, jag som vill ha fredag.. men det ska nog gå fort eftersom att jag ska till ronneby idag och spendera natten där. med mitt mys. och sedan ska jag spinna imon, om jag hinner boka passet! förra veckan var det fullt innan klockan var kvart i ett.. yeye! måste komma ihåg det.
sedan blir det torsdag och då tar jag min tredje gardasil spruta.. tycker inte om sprutor. Men det ska gå bra! :) hoppas den som tar den är snäll och inte gräver runt som den förra gjorde :b
sedan är det fredag! :D skönt..
har tankar om att följa med bror upp till göteborg och gå på stan och hälsa på släkten, men tror inte det blir något av det eftersom att jag hatar att boka upp mina helger.. gör hellre vad jag känner för just då ;)

nejmen nu ska jag läsa om äckliga salta halofiler och sen plugga på mitt feta arbete, men mest av allt tjattra med mia ;);)

Kommentarer
Postat av: miii, mia!

det är du & jag!

2009-03-17 @ 16:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0