spinn snart! :)

började dagen med körkortsteori.. sluttena nästa gång, typ i april! hur mycket som helst att plugga på, hoppas jag kommer ihåg sakerna tills mitt körkort ska tas!
resten av dagen var väl egentligen totalt onödig, kollade på film på internationellen och pratade omdömmen på svenskan och engelskan.. somnade typ på bussen och var hemma hyffast tidigt..

Har tryckt i mig två riskakor, en energibar och lite potatismos (y) och fixat naglarna och fräschat till mig lite ;) tar om någon timme bussen till lokomotion för att pumpa lite på gymmet och sedan gå på spinnexpressen. min baby är så söt att han kör ända från ronneby och hämtar mig för att sedan följa med mig hem! han är underbar :)

imon är det sista dagen i skolan för denna veckan! UNDERBART. ska bli super skönt att börja min helg imonkväll ;) men innen det ska jag genomlida lektioner från 8-4 och kanske ett spinnpass efter det, om jag orkar.

Kommentarer
Postat av: mia

fan du är så jävla bra! :D

tycker jag börjar se en mycket positiv emilia!

2009-03-10 @ 18:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0