tidvis.

oooh, biknin finns aldrig i min storlek. den får komma in snart, annars får jag nog beställa någon annan ;)
men den lila var grymt snygg..

Sitter och l yssnar på glitter in the air - Pink, riktigt skönt och egentligen fin. typ en bröllopslåt ;) men jag äääälskar sättet hon sjunger 'have you ever felt this way?' på. sätter sig rakt in i den punkten man ryser av :b hahaha. även fått två låtar som passar mig perfekt, enya - only time och lars winnerbäck - tidvis. Den sista förklarar mitt liv i detalj just nu :)

Sälen om två veckor, vet ärligt inte om jag är så sugen på att följa med. men tror jag gör det ändå, har ju sagt att jag ska det. och det är inte ofta det spenderas tid med josse och matilda och släkten från göteborg. Fick föresten ett sjukt fint sms av josse igårkväll, hade precis sminkat mig och tårarna kom ändå ;) haha. blödig som man är..

mamma har bokat spa i kristianstad i april till henne och mig :) hon är för söt. I deras lyxigaste svit (?) med jacutzi, fruktkorg och sådantdära. En timmes massage bokat och resturang. och sen ska jag shoppa och gymma!

Har gosat lite med timpen idag, så pussig har han nog aldrig varit förrut. Likadant Smilla :) hur söta som helst. hundar kanske är människans bästa vän ändå? inte för att hon sa så mycket, men det gjorde hennes tass! och tim pussades på, tror dock inte han förstår människolivet ;)

funderar lite över vad som ska slängas, och vad som senare kommer vara ett fint minne..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0