underbar dag!

varit en underbar dag. ett och ett halvt år med baby idag, och det har bara blivit massa mys, världens mysigaste har han varit idag!

igår drog jag hem till fröken mia och sedan drog vi vidare en stund på fest, var väl ganska trevligt, men tror fan mia och jag hade haft roligare med en hemmakväll eller något ;b vidare för mat och sedan till ronneby. så äckligt trött jag blir på folk ibland. patetiskt hur rädda folk är för konkurrens :)  satt på katrins med david, johan och smajl tills skjuts kom och körde mig till johans lägenhet och dom drog vidare! tror baby kom vid tjugo i fyra inatt eller något, hah
nejmen nu ska jag titta klart på sanningens ögonblick, han har varit otrogen mot sin flickvän, har haft ett långt förhållande med en man, och nu tjänar han pengar på det, yey!

Kommentarer
Postat av: mia

dom kommer alltid vara rädd för dig nu ;)

bara för att det är du&jag nu och det klarar inte folket riktigt av ;)

2009-03-10 @ 18:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0