underbara tider.

nu är denna tiden förbi. Den har väl varit det ett bra tag, men då är det jag som har valt om jag ska ut till stallet eller inte..
jag som red så mycket, som tyckte det var så kul! vad hände med det? det kom självklart in annat i bilden, skola, vänner och pojkvän. viljan till att hellre göra annat! känns tomt att inte kunna gå ut till hästarna när man har tråkigt eller så.. men Beauty får det bättre nu, påväg till en som ska hålla igång henne :) precis vad hon tycker är kul och behöver! en perfekt ny ägare får hon, dom passar så bra ihop. (hon har varit på foder där för typ tre årsen).. yeye, mitt gamla liv är över. det blir nog bäst såhär!
Tim Carlos finns kvar här en stund till, men åker väl snart han med! kommer nog bli ännu värre när det inte finns någon häst att gå ut till, trots att Butt var den jag hade!

 


oh, nu finns inte våra tider mer..


Sahlholts Beauty..

nej nu ska jag nog gå ut och titta till timpen. så att allt är lugnt där ute. blev en ganska konstig kväll igår, inga fler sådana tack!
sen ska jag väl väcka johan...... eftersom att pappa lämnade tankkortet och sa att jag skulle ge honom full tank :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0