är livrädd att fastna här.

are you happy now?

jag har haft en allt för jobbig lång natt inatt. ha någon att ty sig till, när långa nätter inte blir som man vill, yepp, där fanns mia. alltid bara ett samtal bort, till skillnad från ANDRA! ooh, haha. skrattretande egentligen. men det är inte så jag hanterar det just nu.. tur att iallfall jag består av känslor.

en ny dag idag, hade hoppats jag kunde koppla bort tänkandet en stund.. men inte än. det kanske kommer sen? jag kanske ska dra en slutsats själv? eller hur gör man när man inte kan föra ett samtal? hur vet man vad som gäller?
vissa dagar vill man faktiskt bara försvinna, idag är en sådan dag :)

yeye, nu ska ni få slippa höra på mitt grinande.
var på gymmet igår, spinn express och 20 min på ett rullande band :) skönt.. ska väl ta mig ner och simma eller något i eftermiddag, kanske gymmet, men inget kul pass och är inte sugen på bara gymmen idag.

i veckan har jag hittat bikinin jag vill ha, har bara problem med färg.. skriv vad ni tycker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0