have you ever looked fear in the face & said I just dont care?

började tolv idag, och ändå lyckades jag missa bussen! :b haha, tur att mormor finns!
hade ett kick'n'box pass vid ett, men mest box ;) med totto. helt slut i mina händer just nu? haha, & armarna såklart. men jag ger mig inte, vid sex blir det powerpuls ;) och innan det ska jag nog göra mig något gott att stoppa i magen! älskar mat.

blir tunga dagar nu ett tag ;) två pass idag, och imon blir det squash och ridning, på onsdag blir det lat-dag men på torsdag är det igång igen, med motionssimning! efter simningen så drar jag till göteborg! ska bli grymt skönt att träffa alla där uppe. ska gå på stan, äta gott och umgås! ska bli jättemysigt. Sedan på söndagmorgon far vi till SÄLEN! och tänka sig, men jag är faktiskt lite taggad ;) jag som inte tycker om att åka skidor, jag äääälskar att umgås med josse, & alla andra som ska med. inte ofta man får tid med dom! så blir ungefär en och en halv vecka med jonathan nu, undra om jag klara det vavava ;) ska nog inte vara några problem såsom han har brytt sig nu! :D

eftersom att jag snackade med Dessan innan om hennes malta resa så blev jag med grrrrymt sugen på att dra till malta några veckor i sommar och lära känna nytt folk, och lära mig engelska! jag är inte bra på engelska alls, men jag vill vara.. hade varit ett perfekt sätt att fixa det på! även att fixa brännan på! kan inte heller tänka mig att det är så svårt att fixa en sommmarboy där! kan ju dock bli så att man vill ta med honom hem ;)
så mycket man kan missa för att man stänger in sig.. jag menar, jag vill göra något av mitt liv, jag ska utbilda mig.. förhoppningsvis ha en stadig ekonomi och ge mina barn en bra uppväxt. så mycket man kan missa när man stänger in sig såhär ung. jag tvekar på om jag exempelvis hade dragit på språkresa om jag hade haft boooy, nej jag tror inte det. för jag hade inte velat sakna, och inte velat vara utan!
hahaha, snart kommer jag säkert ångra att jag skrev detta? :bbb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0