trött och tränad!

dryg dag nu.. är så äckligt skoltrött! har nyss haft matte prov, kändes skit bra. men det gör det ju alltid och sen får man ig :) bra emilia. har idrott snart och då har vi beeptest och det har har jag aldrig sprungit förut. hatar att springa, tar hellre ett spinnpass. och eftersom att jag äter nu kommer jag få super mycket håll. yey!

vilken lång dag! slutade inte förens fyra och kände att jag inte hann hem innan powerpulsen, så stannade i stan! är äntligen hemma och det är super skönt. ska äta lite kycklingsallad som mamma gör åt mig nu ;) sen ska jag nog dejta sängen ganska tidigt, om inte mon boy kommer och dejtar med, men tror inte det!

PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0