fruktsallad!

fruuuuktsallad!! ska jag äta nu ;) hur gott som helst, med annanas, päron, apelsin, banan, sådan orange fast fast typ, kiwi, mango kanske? nötter iallafall. jag vet faktiskt inte vad mamma har i där, men det är hur gott som helst! kanske därför jag tycker om henne så mycket? ja, vägen till mitt hjärta går nog genom magen, om inte genom ögonen! haha

morfar blev inlagd i lördags morse, inte ofta han ber om att bli inlagd, men ibland måste man. Han är mycket bättre nu och får förhoppningsvis komma hem i veckan? hoppas det iallfall.. han klarar sig igenom allt den mannen, två hjärtattacker, två proppar i hjärnan och delar av hjärtat utbytt! jag hoppas han lever hur länge som helst!

var på powerpulsen nu vid sex, sköööönt! dessan var med denna veckan, och även jessie :) dessan hade varit på striparobicen innan powerpulsen, och den ska jag väl hänga med och testa nästa gång den är! ;) typ aroebic med stol och lite sensuella rörelser ;) mahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0