dricker te och bör plugga!

ooooooh, vad äckligt nojig jag är.
jag tycker inte om alla metoder om 'såhär blir du smalast' 'såhär går du ner tre kg på en vecka' 'denna metoden funkar'. yeah right liksom. alla kör med olika metoder. Vissa skippar kalorier, vissa skippar kolhydrater, vissa äter bara mindre.
Vad är rätt liksom? jag tänker inte skita i att äta, för då har jag ingen kraft att träna! tycker det är sjukt fel att råda någon till att gå ner i vikt genom att äta mindre.. sure, man kan minska måltiderna lite, men börja träna för att gå ner i stället. Då mår kroppen bra också! jag tycker det är grymt stor skildnad på att träna sig mindre än att svälta sig mindre, den skildnaden syns. det bästa sättet att gå ner i vikt på tror jag är ät bättre, rör dig mer.

yeye, imon är det iallafall fredag. vilket betyder en efterlängtad helg och godis! :) har haft mycket denna veckan, arbete i körkortsteorin tills i måndags, muntligt i engelska tills tisdags, och även då läst 50 sidor i 'Tuesdays with morrie', diskussion och uppsats in i samhällen i onsdags, och internationelluppsats in imon och även naturkunskapsprov.. och detta prov imon.. förstår inte hur man lyckats få in så mycket på 3 labbar och 51 sidor och några småpapper! det är bara till att hoppas att man pluggar på det hon frågar på, för det känns precis som att hon kan fråga något jag inte har en susning om. är inte så sugen på ett ig eftersom att det bara är till att ge sig på det igen då :/
Ser ut att bli en lugn kväll imon! men sådant kan ändras fort! hah. på lördag ska jag antingen träffa Maria eller så ska jag träffa Martina o co. Blir nog bra vilket som :)

är ganska sugen på att dra iväg och shoppa någonstans. jag vill fortfarande ha en leopardsjal (typ 4kantig, inte avlång.), en SNYGG skinnjacka, ett par vita stövlar och några nya tröjor. hittar ingenting här! surt. stilen som finns nu är verkligen inte jag!

Precis en sådan vill jag ha! vart hittar man dom? finns inte kvar på asos :(




vart tog mitt hår vägen? jag saknar det. dags att bli helblond, spara och klippa upp!

Kommentarer
Postat av: Nicole - en blondins syn på saken!!

bra tips :) får ta och testa det!!

2009-03-05 @ 16:20:50
URL: http://luxurypink.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är redan snygg!

& jag vill träffa dig i helgen brutta!N :D

2009-03-05 @ 20:55:36
Postat av: mia

du är redan snygg!

& jag vill träffa dig i helgen brutta!N :D

2009-03-05 @ 21:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0